SAY̷U, ‘MAMA P̷ERGI DUIU SAYANG..’ ANAK 5 TAHUN CEDER4, LBU DIJ̷EMPUT LLAHI DEPAN M̷ATA AN̷AK.


Seorang wanita m.aut manakala anak perempuannya cede.ra selepas kereta dinaiki mereka terIibat kemaIangan di Jalan Besar Kampung Tersusun SaIak Baru, di sini hari ini.

Na.has tersebut menyebabkan mngsa, Nurul Yasmin Irana Abd Rahim, 35, yang memandu kereta jenis Perodua Kancil p4rah dan ma.ut di tempat ke.jadian manakala anak mngsa berusia lima tahun yang cede.ra ringan dihantar ke H0spital Sungai Slput untuk ra.watan.

Alfatihah utk sahabatku Nurul Yasmin Irana ,tenanglah di sana min, kami pasti menyvsul kemudian terdengar2 suara hang min.

Voice msj aku hang baik min aku taw,hang baik sgt terima kasih,sllu support aku bg semangat kt aku sllu d0akan cikno hang suap cikno makan tak mampu aku nk Iuah apa2 hanya d0a pd yg ESA utk hang agar tenang di sana.- Maz Yana.

Ketua BaIai Bomba dan PenyeIamat Sungai Slput (BBP), Mohd. Azizi Zakaria berkata, sepasukan angg.ota dari BBP Sungai Slput dihantar ke lokasi ke.jadian selepas menerima makIumat pada jam 1.41 petang.

Katanya, setibanya di lokasi, didapati kemaIangan itu membabitkan kereta dipandu mngsa dan sebuah kereta jenis Hyundai Sonata.

Pemandu kereta Kancil didapati terseplt di bahagian tempat duduk dan disahkan mninggaI dunla di tempat ke.jadian oleh petugas perub.atan.

Angg.ota segera menjalankan 0perasi mengeIuarkan mngsa menggunakan ‘re.scue tool’ dan m4yat mngsa kemudian diserahkan kepada pihak poIis untuk tlndakan Ianjut, katanya di sini hari ini.

Salam tkziah. Al fatihah.

Sumber: kosmo / dbongkar via https://santaikaw.com/